XOXO

Tisdag idag.. veckorna bara flyger förbi! Känns som man inte tarvara på tiden för
fem öre! Snart är det februari oxå,  20 år blir jag.. haha! Känns inte verkligt.. när
man va liten och såg upp till alla som va 18 och 20 år! 

Va och tränade med Jossa och Linda på gymmet idag. Kändes som att det bara va en massa
småbarn där.. nästan då!  Men så tänkte man efter.. Sådär liten va jag när jag började gymma
å.. Det är jag som har blivit gammal!  haha

Igår va jag med jossa, Promenad och sedan spenderades dagen på hanssons. Och hämtade ut
min efterlängtade paket från HM! men, mina efterlängtade legging i m.. kunde jag inte ha.. jag måste
ha beställt mamma storlek eller ngt.. Dom va sjuktstora.. så det va en besvikelse!

Nu är jag helt slut efter en dag med, gym,tvättning städning och gardinbyten, och en kvällspromme!
Imorgon väntas en morgonpromenad med joss!

Och i helgen blir det troligtvis gävle å äta mat för att fira min bästa svägerska! : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0