Well, well, well

Måste börja med att tacka för en kanon kväll igår tjejer! Och Grattis Katrin på födelsedagen!
Vi hade en jätte trevlig kväll inne på helt enkelt i gävle, där jag började med vitlöksbröd som
som förrätt och gick vidare till kyckling för att sedan äta pannacotta! Och inte lite gott va det heller!
Vi skrattade och hade jätte roligt. Och pratade om ämnen som jag bara tror tjejer pratar om! hehe

Nu kom jag och allan nyss hem efter en promenad, och vi hälsade även på hemma hos jossa, fick
lite god soppa. Och sen kom jennypenny!  Och alltid lika roligt att träffa dom!

Nu blir det lite mys i soffan med min lillaballan, saknade han.. fast jag bara va borta igårkväll!
Min mysprins! Man blir så van att han är med ; )

Sen blir det Kalas hemma hos Katrin! Och ska bli så roligt att få träffa lilla skruttfian! Filippa är bäst hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0