Trött!

Såja, tvättat och handlat! Allan ligger helt död i sängen och sover, i sitt nya fina halsband han
fick idag! Och jag är lika trött.. Tvätten tog hur lång tid som helst, och sen vika och rensa allt
tar ju sin lilla tid å! 

Sen blev det hem till mamma för att åka iväg å handla! Men där va det full fart, Agneta Jossan
och Mio min Mio va där.. vart full rulle på Allan och Mio! Efter ett tag kom moster och Elliot! Och
lika där.. full fart på barn och hundar! Väl när alla hade åkt så kunde jag och mamma åka å handla
så nu är kylen proppad.. kanske inte helt då! Men hälften! ;)

Nu kurrar det i magen, så fort min älskling kommer hem så får jag gomat!  Nu lär jag skala lite
potatisar! 


Justja, 11 dagar kvar tills jag fyller 20! Jag har inte riktigt bestämt mig om vi ska vara hemma hos
mig och Kristian eller hos mamma och pappa? Men det lutar åt mamma å pappa.. dom har ju så
mkt större!  Troligen Blir det på min födelsedag 1 feb.. Men det e så svårt att passa alla med tider
Kristian slutar ju inte förens 6.. om man ska ta det då på söndagen innan? Men då jobbar pappa em.
krångligt det Här ! Men ni som läser.. Svärföräldrarna, Katrin, Mamma å pappa, monika, moster, farfar!
Det blir nog 1 februari. Hos mamma å pappa! Efter klockan 4? Vad tycker ni ?



Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag är ledig då så mig passar det :)

2011-01-22 @ 11:35:04
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0