New year!

Nytt år, Ny vecka! Nya möjligheter!

Igår va det dags för jobb, första dagen att öppna själv! Va lite halv läskigt men det gick kanon!
Efterjobbet åkte jag till Falun för att titta på herrmatchen med Emilia! Good job Falun!

Nyårsafton va lite oplanerad! Började dagen nere på isen med Kristian och Allan! Medans kristian
åkte värmde jag och allan oss vid elden. Förstår inte hur man kan frysa om fötterna så mkt!
Min farbror va oxå där å åkte, så jag hade sällskap av hans sambo och min lille kusin linus!
Och fick reda på att i juni är det dags för en till liten krabat!  Mysigt !
Svärföräldrarna kom oxå ner å sa hej, och grillade lite korv! 

Mot kvällen blev det mat hos Kristians föräldrar, och även min mamma å pappa va med ! Jätte
god mat och roliga spel förgyllde våran kväll!

Nu ska jag ta med min gnälliga vovve på en promenad få se om han blir nå ognälligare!


Det blir förhoppningvis Thailand med Kristian i mars. Som det ser ut nu iallfall :)
Nya bikinisar är beställda iallafall !;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0