Herregud!

Vilken träningsvärk jag har! Har varit vaken halva natten å stretchat.. och imorse fick jag
rulla ur sängen! haha!

Körde ett pass på gymmet igår.. skönt som tusan, men inte lika skönt idag!
Vid klockan 18 samlades all personal på hh, för personal fest!  Bownling och exotisktfruktbord.
Bowlingen gick kanon bra, och jag fick till det ganska bra många gånger.. Vart kallad kungen
efter dom flesta slag. Men det berodde nog på att alla va alkoholpåverkade.. utom jag ! haha

Idag ska det städas! Julen ska ut.. Det mesta iallafall! Måste iväg å köpa nya gardiner!
Sen blir det iväg till gymmet, och sola en sväng!  Sen har jag inte en aning!

Stackars lilla allan känner sig väl helt bortglömd när man flänger runt som man gör !
Men igår hade han och Kristian en grabbkväll medans matte va borta iallfall! : )



Lillhjärtat!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0