Happy birthday!

Katriiin.. eller ja snart så! Imorgon fyller hon år! Men idag ska vi iväg och fira henne i gävle
å äta på helt enkelt! Det kommer bli en jätte trevlig kväll. : )

Igår Va jag hem till mamma och pappa och kikade lite medans dom röjde rev och byggde nytt
kan man väl säga. Hela garaget va fyllt med saker som ska till tippen/magasinet!
På kvällen fick jag jätte god mat av kristian, vilken kock jag har här hemma. tur de !
Efterrätten skulle jag ha gjort, men den smakade mest bränt.. hehe!

Nu har jag varit ut på en promenad med allan, och ska ta det lugnt innan det bär av till gävle!

Justja, Min mamma har äntligen börjat blogga igen. Eller hon lägger mest ut saker på deras hem
och saker hon gör.. Men det är trevligt att kika in där oxå!

http://Gammaltonytt.blogspot.com 


Haha jag och Lukas!  Sötnöten!


Kommentarer
Postat av: Irene

Vad roligt att få åka till gävle på en bit mat...hälsa och gratta från oss..kram mamma

2011-01-15 @ 14:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0