Friday, i'm in love!

07.00 Hade jag tvätt tid i morse.. Men det va så skönt att sova.. Så 08.00 va jag nere i tvättstugan!
Och håller på än!  Förstår inte hur vi kan samla på oss så mkt tvätt! Herregud! Måste kanske tvätta
oftare.. haha! ; ) Nu sitter jag och väntar på att få hänga mer tvätt och lägga i fler maskiner..
Sen blir det iväg och storhandla mat! Tur att mamma följer med så man slipper kånka på alla
kassar hem!

Igår hade jag en städ dag. Började direkt på morgonen, Sen vart det pannkaksdags! Mums !
Efter pannkakan tog jag och Katrin en promenad runt hofors med Filippa i vagnen och hundarna
sprang och dampade efter.  Otroligt skönt väder. Man känner hur man får mer energi och humöret
blir på topp! Älskade soool! 

Justja, efter jag vart klar med städingen igår blev det även några timmars arbete på hallen !
19.00 till 23.00. Va helt utslagen när jag kom hem.. duschade och kröp ner i sängen.. Men då
blev jag pigg som en mört! Tråkigt det där.. Hade behövt sova lite i natt iallafall. Kommer väl att
somna som en klubbad Oxé ikväll bara för de ; )

Ikväll har jag turen att få mat serverad av min sambo! Bara allt fanns hemma så skulle han fixa de!
Pannacotta oxå, men den skulle han göra själv.. efter förra helgens misslyckande.. ;) hehe! bränd panna-
cotta va int så speciellt gott kan man tala om !

Hoppas på mer jobb nästa vecka, Kanske man får lite energi att fortsätta träna.. när man ändå är på hallen!
men den som lever får se!

Ha en kanon helg! Kram


Inte har jag åkt nå skidor i vinter heller! Kanske ska ta mig upp till backen för ett par åk?


Helst av allt skulle jag vilja ligga i solen, och baaada.. nu på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0