Grejt dayy

Har haft en kanon dag!
Började dagen tidigt med promenad med Allan! Sedan va jag på bruket för att handla "sista" julklapparna! mötte upp Jossa, Jenny & Maddis för en fika på Hanssons och lite skitsnack!
Sedan blev det hem till svärföräldrarna för att baka pepparkakor, men det va mest Katrin som bakade! Jag myste med barnen! Jag och Filippa va ute å lekte i snön, byggde kanor och tunnlar, snö änglar gjorde vi å!

Sen va det bara hem å byta om för att åka till Sandra För att bli bjuden på mat! Katrin å Emma vad oxå med:D jätte trevlig kväll! Så skönt att göra ngt!
Tack bruds!!! :)

Första lediga dagen! Å alltid blir det fullt upp när jag e ledig!!
Imorgon är jag oxå ledig, då ska jag in till Valbo med mor och Jossa! Kanske hittar å fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0