En unge i minuten!

Smärta, urk va jag inte vill föda barn när jag ser det här. Ser ju allvarligt ut som att
dom ska dö ibland! Men kan inte låta bli att fälla en ( mååånga) tårar när ungen väl kommer
ut!

Har haft en tuff helg på jobbet, har varit super stressigt och rörigt med mkt folk! och jag
blir helt knäckt av sånt! Men det gick kanon bra.. Men i söndags va jag helt slut, och efter mina
13 timmar utan mat  så va det skönt att komma hem å bara lägga sig i soffan för att inte behöva
kliva upp idag!

Men imorgon är det dags igen!  Sköönt med en ledig helg som kommer nu då! Blir trevligt sällskap som
det ser ut nu!


Nu har jag ääääntligen vunnit mitt favorit linne på tradera..  Halva priset av vad det kostar i butik!
Läääängtar som en toook tills det kommer. Hoppas det är kaaanon fint : ) men den som lever får se!



Kommentarer
Postat av: Katrin

Ja fy vad slut du måste ha varit :/

Men härligt med en ledig helg att se fram emot :)

Kul att du vann linnet också! :D

De kommer bli jätte fint :)

2011-04-19 @ 11:22:40
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0