Monday 13th

Hej!
Otroligt jobbigt att komma på ngt att skriva ibland, men man måste väl uppdatera
någon gång. hehe! Helgen som varit va rätt så bra, Jobbade på fredagen, sen vart
det fika hemma hos Katrin och Erik. Lilla Filippa hade feber och va verkligen jätte
dålig, stackarn! Fredag kväll, fick jag besök av Josefin och Mio! Det va evigheter sen
och väl behövt! Vi tittade på Idol och pratade gamla minnen! Sedan kom syster och
Elin och hälsade på ! Trevligt trevlig! Resten av kvällen spenderades med film och godis!

Lördagen, Va och kikade på loppis utanför tigrens! Mamma hade ett bord så det va roligt
att stå och prata med henne! Ida fick med sig två madonnor hem, snart har hon lika många
i samlingen som jag har ;) hihi!
Lördagkväll spenderades med kristians familj, grillning och mys! Otroligt trevligt va det!
Igår, Gävle och valbo, sedan kom signe på besök! Va ett tag sen, och det va verkligen
jätte roligt att träffa min babe igen!

Idag har jag jobbat, inte märkvärdigt hände. Timmarna bara flög förbi!
Nu myser jag med Allan i soffan, och försöker bestämma mig om han ska
få följa med mig och Ida in till sandviken, han är ju rätt bråkig ibland! hehe

Imorgon blir det tandläkarn, 08.00. urk, varför så tidigt!
ONSDAG, LÖN! som jag längtar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0