I'll find my way home..

Hej hopp! Nyss kommit hem ifrån att ha jobbat fm.. Blir vila en stund nu , men det är
inte så lätt när man har den här härjapan allan, som är helt galen just nu.
Ska iväg och jobba ikväll idag oxå, roligt, men ändå tröttsamt.. Tur att jag får lördagen ledig så
jag får vila upp mig lite inför jobb på lördagen, för nästa vecka är fullt av jobb, och nästa helg blir
det ingen ledighet.. hehe!

Kanske blir mat hemma hos mamma och pappa ikväll, vi får se hur trött man är på en skala 1-10
och jag gissar nog på 10! haha, men blir det god mat så orkar man nog ta sig dit ! ;D


Man känner verkligen hur trött man blir av att jobba när man inte är van! Men det går som på
räls!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0