Always!

Hejåhå! Den här dagen har bara svept förbi! Har varit ledig hela dagen så det har varit skönt.
Åt Lunch med Kristian♥ på grillköket, sen åkte jag hem till mamma och pappa och tittade medans
emma och markus höll på att byta rum, stökade omkring som tusan!

Sen åkte vi iväg till valbo för att köpa lite nya galgar och ljus, och hittade även en massa fina
julklappar(till Filippa), Så när jag får lön blir det å åka in och julhandla;) hehe!

Imorgon blir det jobb igen! Vad jag vet så är det bara onsdag och fredag jag jobbar och det är bara till
klockan 12, så har ju lediga eftermiddagar och kvällar, så det e skönt !
Lördag kväll blir det ju att jobba, men det blir nog kanon skojj de ;D

Nu blir det mys i soffan med Lille Allan, eftersom husse är på biltema, och sen ska han vidare
till garaget!




Jag älskar dig♥


Kommentarer
Postat av: Katrin

Vad fina ni är :D Men kvinna, nu får du jobba ihjäl dig, aldrig en lugn stund :P Men det är ju heeelt enkelt kanon :D Snart hus på g :P haha

2010-10-13 @ 20:22:18
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0