Jag stör mig på ett ljud som inte hörs....

Det kallas tvivel, det där som stör
Det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör
och jag ser hur du tänker på nåt
hur du längtar dig bort
som en fågel i bur
En obehaglig distans
en konstig känsla nånstans
Det känns tomt - eller hur?



Otroligt trött! Har varit ledig idag, Skönt som tusan när man är så här trött. Vaknar mitt i
nätterna av lillkillen som gnäller. Men idag Har vi varit till vetrinären och fått lite mediciner.
Och han har en inflamation inne i ögan och på övre- och undre ögonlocken. Stackarn !
Men han fick smärtstillande och antibiotika(?).. Så nu mår han mycket bättre, Han kan ligga still
och vila iallafall.

Ikväll blir det bara ligga i soffan å kika på tv, lite mat sen sova.. och kanske ett varmt bad oxå.
Kristian är i garaget och mekar, som oftast :)

I helgen blir det troligen en massa skojj, Men vi får se hur långt plånboken räcker.  

Nu ska jag börja med maten. Ha det bra, puss



När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går o nå
När du träffat botten
Kom ihåg mig då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0