Sista morgonen

Jahaja, ännu en natt utan sömn!  Börjar bli van, vette tusan vad det är som gör mig
så pigg.. kanske är något som ligger och tär mot hjärtat mitt.. jaja, det har det säkert
gjort länge nu.. Men hedras den som hedras bör!  Funderar på en promenad nu runt 7 tiden
men klockan går så segt, vägrar gå ut nu klockan sex..
Iallafall, en bra nyhet.. 4 veckor så har vi lilla Allan, han är så sjukt söt, riktigt speciell
och helt underbart gosig, ser verkligen framemot att ha någon att kura med på dagarna och
nätterna!

Sista april igår ja,  Umgicks med mamma och pappa. God mat, godis chips och läsk, och lite
så ska det låta, och det gjorde min kväll.. Det fanns ju andra planer.. men men,

Studenten närmar sig och pluggandet fortsätter, pjuf, inte lätt heller ! Men vem har sagt
att allt ska vara lätt..  man har ju satt sig själv i den har situationen.

Idag (Lördag) Blir det skura fönster rensa skafferiet och lite sånt, sen får vi se vad dagen
har att erbjuda!


Här är Sööötaste och underbaraste Allan,  min kärlek!

Kommentarer
Postat av: Johanna Flink

FYFAN vad söt! Jag dör! Hur många fick hon?

2010-05-03 @ 17:57:20
Postat av: Malin Hedblom

Hej! Det vart inga valpar för Kiara! tråkigt nog, :( så har köpt den här lilla gobiten! :D Jackrussel å chihuahua! :)

2010-05-06 @ 19:19:24
URL: http://malinhedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0