Love, oh, love, I gotta tell you how I feel about you,‘Cause I, oh, I can’t go a minute without your love

Måndag? eller tisdag.. måndag äre ja!  helt snurrig nu när studenten närmar sig!
I torsdags vare bal, ja nervös som sjutton va jag! Darrade sista timmen innan, kunde
knappt stå.. men allt gick kanon bra och jag hade verkligen as kul!
Dansade och dansade, och balklänningen va inte lika vacker efter den kvällen! hehe

Idag har jag myst med min lillprins, vi har varit ute å busat, sen kikat förbi mammaopappa
en sväg har vi oxå hunnit med! En lunch med stimpen på parma passade oxå in.
Karin gick nyss härifrån efter ha fikat lite, trevligt! :) och nu ligger prinsen och sover,men alla
4ra benen i luften. Han är ju såå go! Finns inge bättre!

Här e lite fler bilder från balen! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0