Kött fyfan!

Godkväll, Godnatt? Hej iallfall! ;) Nyss vart ute på lite äventyr med stimp.
Kört runt en massa, stanna på massa ställen(minnen).. tältningfolk har vi
inkräktat på och en massa skit! Trodde aldrig att jag skulle säga det med
tänk om man var 15 år igen. Gud va det hade varit bra! När vi pratade idag
jag och stina, så kom man på mer och mer saker som va bra, och hur mycket
roligt man hade!

Imorse va vi väg till valbo, skulle åka 9.. Men jag och Allan hade det så mysigt
i sängen! Så låg kvar i sängen och myste till 11! Han är verkligen den sötaste
goaste och underbaraste man kan ha! Guuud vilken sötnos! Men han kan oxå
vara jobbig! En riktig liten dampis!

Handlade lite smått i valbo, va ute efter ett par skor.. menmen, blir aldrig som
man tänkt sig!
Imorgon ska jag göra nå prov på Ovako! hoppas det går vägen ;)
JUSTNU, har jag ngt på g! fan va nice det kommer att bli! ;)  hoppas!!!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0