Nej, gud, jag har inte blivit märkvärdig, inte alls

Fredag.. äntligen.. veckorna går fort.. för fort! urk !  skola skola skola
men det fixar sig, måste vara duktig och plugga på lite !  skolan idag va lugn
eller, mja.. jim och jag tjatade om att vi ville ut och äta.. men dom andra
skulle äta skolmat.. men sen drog hela gängen och fikade på hansons iallfall..
cola och semlor.. utom johan som skulle ha special kaffe.. haha !

Nu ska jag fika igen.. med älskade Jay.. ! ska bli så trevligt, va ett tag sen
jag fick ha lite ensam tid med henne om man kan säga så.. men vi
behöver prata iallafall!  ikväll vet jag inte hure blir,  backen.. eller kanske
kolla på match.. sova lite iallafall efter fikat.. hur trött som helst !
imorgon blir det iväg med mamma 06.00.. sen vila lite, och tacopaj på kvällen.
mums mums mums mums ;D

vart en lång kväll igår.. va först hem till katrin och erik och firade filippa som
fyllde 1 år !  hon är ju så söt ! världens sötaste unge !
sen skulle vi stanna hos mamma och pappa en sväng. blev mat där, sen
en massa prat till 00.00 ungefär.. och jag halv sov i bilen hem..
men nu ska jag pallra mig och möta jossa.  seeyah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0