I'm yours to keep




Hejåhå! Gårdagen vart mysig !  Mat hemma hos kristians mormorochmorfar, jätte trevligt!
Sen vart det lite film mys här hemma hos kristian med trevligt sällskap, inte lika bra film.
men vi hann se en liten stund av en annan del av köping! så himla kul, avgudar verkligen det.
Idag blir det en långpromenad med Kiara, får se om jag får med mig någon att ut och gå med.
sen troligen gym med babe ! om hon inte ballar ur ;> På onsdag börjar skolan igen, skönt.
men ändå inte !  har saknat mina Hooligans så mkt, knappt träffat ngn av dom!

Jaja, nu ska jag hem och hämta Kiara! sen dra med henne ut varesig hon vill eller inte ! ;)


KristianKjellsson♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0