Ta vara på dagen, i morgon kan det vara försent!

God dag, eller kväll! Helt slut efter att ha jobbat  07-15 på hallen och sedan hunnit
med en sväng till valbo! Vart lite besviken, trodde att det skulle finnas mycket mer på
rean! Men en klänning, en tröja och nya underkläder fick jag med mig hem! inte tomhänt
iallafall!

Julhelgen är passerad och den har varit jätte trevlig! Julafton började vi hemma hos
mamma och pappa, och min släkt. Med paket öppning och mat! Och sedan begav vi
oss hem till Kristians mamma och pappa, med släkt. Där det oxå blev paket öppning
och mat! En jädrans massa julklappar har man fått oxå! Och det tackar jag för ! Allt va
så fint, och behövande!

Lilla Filippa är ju hur söt som helst. Hennes min när hon såg tomten, och alla hennes paket.
Det gör hela julaftonen!

Mot kvällen bar det av till mor och far min igen.. Traditionella chikago stod på tur!
Timmarna flög förbi med massa skratt och glädjetårar. Tyvärr vann jag inte.. utan min pappa
tog hem nästan alla spel.. och kristian ett .. hehe

Juldagen vart lugn, sov länge.. och Sen blev det mat hemma hos Katrin och Erik. Jätte trevligt,
och suuuuper godmat! ; )
Efter det blev det förbi Ida för att gratulera henne på födelsedagen.. 24 år! Grattis! 

Annandagen. Mat hemma hos Kämpes! Även min faster med familj va där! Va ett tag sen
jag såg mina tre huliganer till kusiner. Men dom hade visst växt och blivit ganska stora. hehe


Nu ska jag ta tag i städningen. Sen blir det Makaroner och köttbullar när kristian kommer hem
ifrån garaget!


mattes snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0