Men Brrrr!

20 minus! När jag gick till jobbet.. Fytusan vad jag hatar kyla! Idag hade jag hellre stannat kvar
å myst i sängen med Allan! 

Igår va jag ledig.. Fick besök av Bästa Katrin och Filippa. Vi fikade lite å pratade. Filippa är verkligen
hur go som helst! Ett riktigt litet busfrö!  Och Katrin är oxå bra för den delen, Har tur som har en sån
bra svägerska! ; )

Allan fick busa av sig med Klara lite oxå! Dom två kan verkligen hålla igång hur länge som helst, förstår
inte hur dom orkar.
Allan hann nog vila en timme, Innan han fick busa runt igen. För vi fick besök av Karin och Lukas !
Å vad stor han har blivit då, Min lillkille!

Idag blir det nog ett besök hemma hos mamma&pappa, och förhoppningsvis träffa Ida :) <3




Kommentarer
Postat av: Katrin

Du är också sååå bra! Och det märks att Filippa också tycker de!! <3

2010-12-01 @ 12:26:41
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Hanna Wild

Åh, nej det har jag inte :-( Dudå?

Hoppas allt är braa, kram!

2010-12-01 @ 19:41:18
URL: http://hannawild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0