If only you could see the way you shine..

Hemkommen från work. Va ett 14-23 pass idag, men kunde gå lite tidigare eftersom det va
tomt på folk i hallen! Hade turen att jossa jobbade oxå, hade man någon att prata med iallafall.
Imorgon är det uppstigning 06.00.. för att jobba till 16.00! Lite mekanisktjobb då. Blir att sitta
under poolen å ha koll på kloren och värden å sånt! Men det kan ju vara bra att kunna !

På torsdag väntar Hockey i läkerol!  Brynäs-Modo! Heja brynäs ; )


Va inte så speciellt mkt att tala om idag då.. men ngt iallafall!  Dusch å sängen nu! Peace out!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Jag vill jätte gärna ses. Tänkte faktiskt höra av mig och fråga om du hade tid att ses nån dag i veckan :) Vilken dag passar dig bäst?

2011-01-03 @ 11:48:32
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/
Postat av: Katrin

Jag och sandra + barn tänkte bada imon, annars har jag heller inget planerat i veckan förutom jobb på fredag då -Så onsdag eller torsdag kanske? :)

2011-01-03 @ 13:21:20
URL: http://katrinkjellsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0