Fix you..

Hej svej, ensam tjej.. Va då ett bra tag sen man skrev några rader här. Gör väl inte så mycket
annat än att Jobba och Mysa med min lilla söt Allan. Kristian har lika fullt upp som vanligt, så han
hinner man väl se en snabb sväng efter jobbet innan han drar iväg på något annat igen!

Igår hade vi en jätte trevlig kväll hemma hos Katrin och Erik, och Fillippa. Filippa är nog den
goaste lilla tjej jag någonsin träffat. Man blir så glad när man ser henne.. och skiner som en sol
och är så otroligt charmig!

Familjen har varit på ullared i veckan, och jag och kristian fick en massa fina(vita) saker till
lägenheten, så imorgon blir det storstädning, och försöka få plats med sakerna någonstan.
hehe, är lite trångt måste jag säga.

Just nu sitter jag i soffan med min lillprins allan brevid mig, Och han sover som en stock
han är så mysig lill prinsen, och stor har han blivit! Jag har nyss kikat på SATC 2 och tryckt
i mig en massa onyttigheter, och mer kommer det bli, För nästa film på listan är the last song.
Sen efter det dear john, och en massa filmer som man inte har hunnit se än.

En tragisk sak som har hänt är att underbara söta Fanny inte finns mer, Hon blev överkörd och bilisten
smet. Jag blir så otroligt arg när något sånt här händer, och besviken. Jag förstår inte hur en människa
skulle kunna göra något sådant, urk.. blir så arg när jag tänker på det..
Fanny<3

Nu ska jag fortsätta ha min myskväll med Allan.. Ha det så bra:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0