sjukt!

Johan - Djusberg vad tittar du på då?
djusberg- vadå, ( helt röd i ansiktet)
johan -  ja jag såg ju att du tittade på malins tuttar
djusberg - nej(knallröd)
alla skrattar !
johan - jag hade kollat på dom men jag har inte så bra utsickt härifrån!

Johan -  du malin  ?
Jag - ah !
Johan - äh det va inget, du är inte lesbisk !
jag - haha, men vadå?
johan -  kan du tänka dig en säng med 4 stolpar och läderband ?
Jag -  hahah, jag uppfann det

djusberg kommer ifrån ingenstans

du hur har utvecklingsstörda sex?
vi skrattar
djusberg - haha undra hur dom låter
johan -  gör ljud!

djusberg -  hur blir barn till?
lärare -  det får du fråga biologi läraren


våra lärare tycker att vi är sjuka i huvudet !  varje dag pratas det om sex och en massa
andra förjävliga saker,  jag skrattar så jag får ont i magen ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0