90210

Hej och så,  satt mig precis vid datorn och insåg att nyaste avsnittet av two and a half
men och 90210 kom ut idag !  snacka om överlycklig.  blir en hel dag framför datorn
idag då !  Jag sov hemma hos pärlan inatt, vi gick och la oss klockan 22.00 för vi va så
trötta, innan det åt vi pärs fantastiska stuvade makaroner och falukorv, finns inge godare
yummie !  Fick studiebidraget idag oxå,  vipps så va det borta.. menmen sågår det när
man hanterar pengar som jag gör. blir att leva fattigt den här månaden oxå.

Idag va vi ner på ranchen på golfbanan och slog några bollar, va riktigt roligt, men
oxå riktigt kallt ! brr !  och jädrans vad ont i handlederna man fick, hade glömt hur
ont mina handleder kan göra, eftersom den jädrans innebandyn har förstört dom så
mycket ! damn !

Helgen ser lovande ut när det blir innebandy både fredag,lördag & söndag !  fredag kväll
blir det "troligen" en disneykväll hemma hos pärlan, med en massa nötter !
satt och tittade igenom alla disney filmer idag och vi är inte eniga om vilka filmer det blir.

men nu ska jag börja med att kika på 90210 !  så ha det så bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kollar du på 90210 ngn stans?: )

2009-10-01 @ 18:43:41
Postat av: Anonym

Tvshack :)

2009-10-01 @ 18:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0