so what..

Urk..  idag har jag inte alls mått bra,  sov själv första natten på jag vet inte hur
länge.. jobbigt..   signe va här och försökte få upp mig vid 10.00 i morse..
men man kan säga att jag drog täcket över huvudet och somnade om..
vaknade inte förns 17.00,  och tog mig från sängen till soffan och la mig där
åkte faktiskt och handlade med mamma en sväng.. fast jag hade fortfarande
pjamas på mig.. måste ha sätt lite kul ut.. haha ;D  menmen, jag fick mitt
godis iallfall..  sen vart det tv igen.. och nu har jag förflyttat mig till sängen.
ganska värdelös dag.. menmen, känner mig inte på topp precis..
skulle kunna sova i 3 månader känns det som !  urk urk urk !

imorgon kommer mimmi och ida och hämtar mig klockan 11.
så jag får se till att vara vaken då,  :)  ha det bra !


haha,  gud i skruven !  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0